غریب بچوں کی تعلیم کیلئے جہانگیر خان اور شاہد آفریدی کی یادگاریں نیلام کی جائیں گی

غریب بچوں کی تعلیم کیلئے جہانگیر خان اور شاہد آفریدی کی یادگاریں نیلام کی جائیں گی

شاہد آفریدی اور جہانگیر خان سمیت معروف پاکستانی اسپورٹس لیجنڈز کی یادگاروں پر مشتمل ایک نیلامی 23 فروری 2024 کو کی جائے گی۔

اس تقریب کا مقصد سندھ میں پسماندہ بچوں کی تعلیم کے لیے فنڈز اکٹھا کرنا ہے۔ شاہد آفریدی فاؤنڈیشن (SAF) اور گرین کریسنٹ ٹرسٹ (GCT) کے زیر اہتمام، نیلامی کی تقریب ایک معروف ہوٹل میں منعقد ہوگی۔

پانچ سال پہلے، SAF اور GCT نے سندھ میں اسکول سے باہر بچوں کے اندراج کی سہولت کے لیے ایک شراکت داری قائم کی۔ فی الحال، وہ کراچی کے دور دراز علاقوں میں سات اسکول چلا رہے ہیں۔

SAF ملک بھر میں 15 سکولوں کے نیٹ ورک کی نگرانی کرتا ہے، جو تقریباً 5,000 طلباء کو تعلیم دیتا ہے۔ 29 سال قبل قائم کیا گیا، GCT دیہی سندھ میں 166 اسکولوں کا انتظام کرتا ہے، جو مالی طور پر معذور خاندانوں کے 31,799 سے زائد طلباء کی تعلیمی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔

اس نیلامی میں پاکستان کے نامور کھلاڑیوں کی یادگاری اشیاء کی نمائش کی جائے گی، جس میں کراچی کی نمایاں کاروباری شخصیات کی شرکت ہوگی۔ ایس اے ایف کے چیئرمین شاہد آفریدی اور اسکواش لیجنڈ جہانگیر خان کی اس ایونٹ میں شرکت کی توقع ہے تاکہ وہ پسماندہ بچوں کی تعلیم کے مقصد میں اپنا تعاون فراہم کریں۔

SAF کے چیئرمین معاشی طور پر پسماندہ پس منظر سے تعلق رکھنے والے بچوں کو تعلیم دینے کے مقصد کو آگے بڑھانے کے لیے کراچی کی کاروباری برادری کی جانب سے بھرپور حمایت کے بارے میں پر امید ہیں۔

اس کے ساتھ ہی، جی سی ٹی کے سی ای او، زاہد سعید کا مقصد سندھ میں اسکول سے باہر بچوں کے مسئلے کو تیزی سے حل کرنے کے لیے این جی اوز، سرکاری اداروں اور مخیر حضرات کے ساتھ تعاون کو فروغ دینا ہے۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں