انتخابات کی تاریخ کا اعلان ہونے تک تحریک جاری رہے گی، عمران خان

انتخابات کی تاریخ کا اعلان ہونے تک تحریک جاری رہے گی، عمران خان

حسن ابدال: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے بدھ کی رات اپنے حامیوں کو ڈی چوک اسلام آباد پہنچنے کی دعوت دیتے ہوئے اس بات کا اعادہ کیا کہ انتخابات کی تاریخ کا اعلان ہونے تک حکومت کے خلاف تحریک جاری رہے گی۔

حسن ابدال میں لانگ مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ چیلنج کیا گیا تھا اس لیے عوام کے سمندر کے ساتھ ڈی چوک پہنچنے والے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا اور کہا کہ پولیس کی جانب سے پرامن کارکنوں پر وحشیانہ شیلنگ کی گئی ہے۔ وہ تمام لوگ جو پہلے سے ڈی چوک پر موجود ہیں میرا انتظار کریں۔

جب تک ہمیں امپورٹڈ حکومت سے الیکشن کی تاریخ نہیں مل جاتی، ہم ڈی چوک نہیں چھوڑیں گے۔ تمام لوگ جلد وہاں پہنچیں کیونکہ پی ٹی آئی کے کارکن ڈی چوک میں ہمارا انتظار کر رہے ہیں۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ اس سے قبل بدھ کو سپریم کورٹ نے وفاقی حکومت کو ہدایت کی تھی کہ پی ٹی آئی کو عوامی اجتماع کے لیے اسلام آباد کے ایچ نائن اور جی نائن ایریاز کے درمیان گراؤنڈ فراہم کیا جائے۔

عدالت نے متعلقہ حکام کو ایچ 9 گراؤنڈ پر پی ٹی آئی کے جلسے کی اجازت کے حوالے سے مشاورت کرنے اور نتائج سے متعلق عدالت کو اپ ڈیٹ کرنے کی ہدایت کی۔

مزید پڑھیں:لانگ مارچ: عمران خان نے کیا حاصل کیا، کون سی غلطیاں ہوئیں؟

یہ ہدایت اسلام آباد ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کی پی ٹی آئی کے آزادی مارچ کو روکنے کے لیے سڑکیں بند کرنے کے حکومتی فیصلے کے خلاف درخواست کی سماعت کے دوران سامنے آئی۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں