امریکہ: پاکستان کے عاصم خان نے سکواش آن فائر اوپن 2024ء جیت لیا

امریکہ: پاکستان کے عاصم خان نے سکواش آن فائر اوپن 2024ء جیت لیا

پاکستان سے تعلق رکھنے والے عاصم خان نے واشنگٹن میں اسکواش آن فائر اوپن 2024ء وائلڈ کارڈ چیلنج کے سنسنی خیز فائنل میں اصحاب عرفان کو 3-2 سے شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کیا۔

پاکستان کے عاصم خان، عبدالمالک خان اور اشب عرفان نے واشنگٹن میں اسکواش آن فائر اوپن 2024ء وائلڈ کارڈ چیلنج کے سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کر لیا۔

عاصم خان اپنے 13 ٹور فائنل میں سات ٹائٹل جیتنے میں کامیاب ہوئے، جو کہ نسبتاً مختصر کیریئر میں ایک بہت بڑا ریکارڈ ہے۔

عاصم خان نے سیمی فائنل میں اپنے ہم وطن عبدالمالک کو 3-0 کے اسکور سے شکست دی۔ 27 سالہ نوجوان نے ہانگزو میں 19 ویں ایشین گیمز کے دوران چاندی کا تمغہ جیتا تھا جب وہ اسکواش ٹیم کا حصہ تھا جو فائنل میں ہندوستان سے ہارنے کے بعد سونے کے تمغے سے کم رہ گئی تھی۔

اس سے قبل عاصم خان نے جکارتہ میں 2018ء کے ایشین گیمز کے دوران پاکستان کے لیے کانسی کا تمغہ بھی جیتا تھا۔ لاہور میں پیدا ہونے والے اسکواش کھلاڑی اس وقت پروفیشنل اسکواش کی عالمی رینکنگ میں 66 ویں نمبر پر ہیں۔

انہوں نے جولائی 2023ء میں ایتھلیٹ نے سوئی ناردرن گیس پائپ لائنز اپنے کھلاڑیوں کے ساتھ کی جانے والی ناانصافی کے خلاف آواز اٹھائی اور قوم کے لیے تمغوں کا مطالبہ کرنے سے پہلے معاوضے اور تنخواہوں کی بروقت ادائیگی کی اہمیت کو اجاگر کیا۔ ایس این جی پی ایل ڈیپارٹمنٹ میں خدمات انجام دیتے ہوئے کھلاڑی کو 5 ماہ سے واجبات نہیں ملے۔

انہوں نے 2022ء میں اپنا سب سے بہترین رینکنگ (53) حاصل کی تھی۔ 2019ء کے ساؤتھ ایشین گیمز میں طلائی تمغہ جیتنا عاصم خان کے کیریئر کا سب سے بڑا کارنامہ ہے۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں