کیا عمران خان کو بنی گالہ منتقل کیا جا رہا ہے؟

کیا عمران خان کو بنی گالہ منتقل کیا جا رہا ہے؟

سوشل میڈیا پر افواہیں گردش کر رہی ہیں کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے قید بانی عمران خان کو اڈیالہ جیل سے اسلام آباد کے بنی گالہ میں واقع ان کی رہائش گاہ منتقل کیا جا رہا ہے۔ تاہم ابھی تک کسی قابل اعتماد ذرائع سے اس کی تصدیق نہیں ہو سکی ہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم X پر، ہیش ٹیگ #Banigala ٹرینڈ کر رہا ہے، جس میں پوسٹس اور ویڈیوز میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ انتخابات میں ”جیت” کے بعد عمران خان کو بنی گالہ منتقل کیا جا رہا ہے۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی ان خبروں سے یہ تاثر مل رہا ہے کہ عمران خان کی جیل سے منتقلی کے لیے بنی گالہ کے اندر اور باہر انتظامات کیے جا رہے ہیں۔ تاہم مین اسٹریم میڈیا سے اس معاملے پر کوئی مستند خبر نہیں ہے۔

واضح رہے کہ عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی بنی گالہ میں قید کی سزا کاٹ رہی ہیں۔ غیر قانونی نکاح کیس میں سات سال قید کی سزا سنائے جانے کے بعد ان کی رہائش گاہ کو ان کے لیے جیل قرار دیا گیا ہے۔

عمران خان گزشتہ سال اگست سے اڈیالہ جیل میں ہیں جنہیں تین مختلف مقدمات میں مجموعی طور پر 31 سال قید کی سزا کا سامنا ہے۔

ٹرائل کورٹس نے انہیں توشہ خانہ کیس میں 14 سال، سائفر کیس میں 10 سال اور غیر قانونی نکاح کیس میں 7 سال قید کی سزا سنائی ہے۔ وہ 9 مئی کے واقعات سمیت کئی دیگر مقدمات کا بھی سامنا کر رہا ہے۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں