عمران خان کا 22 مارچ کو مینار پاکستان پر پاور شو کا اعلان

عمران خان کا 22 مارچ کو مینار پاکستان پر پاور شو کا اعلان

لاہور: سابق وزیراعظم اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے بدھ (22 مارچ) کو مینار پاکستان پر پاور شو کا اعلان کرتے ہوئے اسے پی ڈی ایم حکومت کے خلاف ’ریفرنڈم‘ قرار دیا ہے۔

ویڈیو لنک کے ذریعے قوم سے خطاب کرتے ہوئے، سابق وزیر اعظم نے پولیس اہلکاروں کے خلاف قانونی کارروائی کرنے کا عزم کیا جنہوں نے ہائی کورٹ کے احکامات کی خلاف ورزی کرتے ہوئے ان کے گھر میں ”توڑ پھوڑ اور لوٹ مار” کی جب وہ عدالت میں پیشی کے لیے گئے ہوئے تھے۔

انہوں نے کہا کہ اب ہم بدھ کو مینار پاکستان پر پاور شو کر رہے ہیں۔ اور میں چاہتا ہوں کہ پورا ملک دیکھے، یہ ریفرنڈم ہو گا کہ عوام کہاں کھڑے ہیں۔ سب کو پتہ چل جائے گا کہ قوم کہاں کھڑی ہے، اور بدمعاشوں اور ان کے ہینڈلرز کی چال کہاں کھڑی ہے،“۔

پنجاب پولیس پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے پی ٹی آئی کے سربراہ نے کہا کہ پولیس نے انہیں گھر میں شراب اور اسلحہ رکھنے کے الزام میں گرفتار کرنے کی کوشش کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ پولیس نے پلاسٹک کی بوتلوں میں پٹرول بم بھی دکھائے تھے، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ حکام کتنے ’احمق‘ ہیں۔

پی ٹی آئی چیئرمین نے مسلم لیگ ن کی چیف آرگنائزر مریم نواز پر بھی کڑی تنقید کی۔ انہیں جھوٹوں کی ملکہ قرار دیتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ مریم پختونوں کو دہشت گرد کہہ کر انتشار پھیلانے کی کوشش کر رہی ہے۔

عمران خان نے اس سے قبل اعلان کیا تھا کہ مینار پاکستان پر پاور شو آج (19 مارچ) کو ہوگا لیکن لاہور ہائی کورٹ نے پی ٹی آئی کو ہدایت کی تھی کہ وہ اپنی ریلی کو ری شیڈول کرے اور انتظامیہ سے بات چیت کرے۔

اپنے خطاب کے آغاز میں عمران خان نے کہا: ”میں کل رات آپ سے بات کرنا چاہتا تھا لیکن میں نہیں کر سکا۔ یہ اچھا تھا کہ میں نے نہیں کیا کیونکہ میں ناراض تھا۔ اور آدمی کو غصے کی حالت میں بات نہیں کرنی چاہیے۔

انہوں نے سوال کیا کہ اصل میں ان کا جرم کیا ہے، انہوں نے کہا کہ پوری قوم جانتی ہے کہ وہ ہمیشہ قانون کا احترام کرتے ہیں۔ انہوں نے الزام لگایا کہ ان کے خلاف اب تک 96 مقدمات درج ہوچکے ہیں۔

مزید پڑھیں:حکومت عمران خان کا ڈالا ہوا معاشی گند صاف کررہی ہے۔مریم اورنگزیب

انہوں نے کہا کہ”میں جب بھی گھر سے نکلتا ہوں، میرے خلاف مزید مقدمات درج کیے جاتے ہیں۔ یہ کون کر رہا ہے؟ ملک کے ساتھ ایسا کرنے کے ذمہ دار وہی مجرم ہیں جو میرے خلاف مقدمات درج کر رہے ہیں۔

باخبر رہنے کے لئے ہماری اپلیکیشن ڈاؤن لوڈ کریں
تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں