پاکستان کی نئی خاتون اول تہمینہ درانی کون ہیں؟

Who is Pakistan’s new First Lady Tehmina Durrani?

شہباز شریف کے وزیراعظم منتخب ہونے کے بعد پاکستان میں دو خاتون اول ہوں گی ،شہباز شریف نے 1973 میں نصرت شہباز سے شادی کی۔ ان سے چار بچے تھے، سلمان، حمزہ ،جویریہ اور رابعہ، 2003 میں، شہباز نے اپنی دوسری بیوی تہمینہ درانی سے شادی کی۔

تہمینہ درانی کی ابتدائی زندگی
تہمینہ درانی معروف مصنفہ، خواتین اور بچوں کے حقوق کی کارکن ہیں۔ وہ اپنی پہلی کتاب مائی فیوڈل لارڈ کے لیے بھی مشہور ہیں جو پہلی بار 1991 میں ریلیز ہوئی تھی جس میں انہوں نے اپنے سابق شوہر غلام مصطفی کھر کے حوالے سے سنسنی خیز انکشاف کی وجہ سے پاکستانی معاشرے کو چونکا دیا تھا۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے سابق گورنر اور پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز کے مینیجنگ ڈائریکٹر شکوراللہ درانی کی بیٹی تہمینہ درانی کراچی میں پیدا ہوئیں اور پرورش پائی۔

تہمینہ درانی کے دادا میجر محمد زمان درانی تھے۔ ان کی والدہ، ثمینہ درانی، نواب سر لیاقت حیات خان کی صاحبزادی تھیں، جو سابقہ ​​ریاست پٹیالہ کے وزیراعظم تھے۔ سترہ سال کی عمر میں تہمینہ درانی نے انیس خان سے شادی کی۔ ان کی ایک بیٹی تھی اور 1976 میں طلاق ہوگئی۔

بعد ازاں انہوں نے غلام مصطفی کھر سے شادی کی جو سابق وزیر اعلیٰ اور گورنر پنجاب تھے۔ غلام مصطفیٰ کھر نے اس سے پہلے پانچ شادیاں کی تھیں۔ تہمینہ درانی اور غلام مصطفیٰ کھر کے چار بچے تھے۔ کئی سال تک بدسلوکی کا شکار رہنے کے بعد انہوں نے اپنی چودہ سالہ شادی کو طلاق پر ختم کر دیا۔

1991 میں، تہمینہ درانی نے غلام مصطفیٰ کھر پربدسلوکی کا الزام لگاتے ہوئے ’مائی فیوڈل لارڈ‘ کے عنوان سے ایک خود نوشت لکھی۔ وضاحتی کتاب کے ردعمل کے طور پر ان کے خاندان نے ماں اور باپ دونوں طرف سے تیرہ سال تک قطع تعلق رکھا۔

چونکہ کوئی بھی پبلشر اس متنازعہ کتاب کی ذمہ داری لینے کو تیار نہیں تھا، اس لیے انہوں نے ابتدا میں اسے خود چھاپ دیا اور بعد میں یہ سب سے زیادہ بکنے والی کتاب بن گئی۔ مائی فیوڈل لارڈ کا 40 زبانوں میں ترجمہ ہو چکا ہے اور کئی ایوارڈز حاصل کر چکی ہے۔

دیگر مشاغل
برسوں کی جدوجہد کے بعدتہمینہ درانی نے معروف انسان دوست عبدالستار ایدھی سے ملاقات کی اورتین سال میٹھادر، سہراب گوٹھ اور کھارادر، کراچی میں ایدھی ہومز میں خدمات انجام دیں۔

شہباز شریف سے شادی
2003 میں تہمینہ درانی نے تین بار پنجاب کے وزیر اعلیٰ منتخب ہونے والے شہباز شریف سے شادی کی۔ ان کی شادی دبئی میں ایک نجی تقریب میں ہوئی اور اب وہ اپنے شوہر کے ساتھ لاہور میں رہتی ہیں۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں