شاہد آفریدی کے متعلق شاہین آفریدی کا حیران کن انکشاف

شاہد آفریدی کی حمایت میں داماد شاہین شاہ آفریدی بھی سامنے آگئے

پاکستان کرکٹ ٹیم کے مایہ ناز بولر شاہین شاہ آفریدی نے سابق کھلاڑی شاہد آفریدی کے متعلق حیران کن انکشاف کردیا۔

ایک انٹرویو کے دوران انہوں نے بھارت کیخلاف 24 اکتوبر 2021ء کو کھیلے جانے والے میچ کے بارے میں بات کی، اُن کا کہنا تھا کہ جب ہمارا ٹی ٹوئنٹی  ورلڈ کپ میں  بھارت کے خلاف وہ میچ تھا، تو میں نے لالہ سے درخواست کی کہ وہ مجھ سے بات کریں، کیونکہ اس سے پہلے میں نے بھارت کے خلاف صرف ایک میچ کھیلا، وہ بھی ایشیا کپ میں، جس کے ساتھ ون ڈے فارمیٹ میں تھا اور یہ ایک  ٹی ٹوئنٹی گیم تھا اور ہم نے اس سے قبل کبھی بھی  بھارت کے خلاف ورلڈ کپ میچ نہیں جیتا تھا۔

شاہین آفریدی نے کہا کہ  تو میں نے سوچا کہ یہ میرے لیے بہت بڑا موقع ہےچنانچہ میں نے لالہ کو کچھ تجاویز کے لیے بلایا اور ان سے پوچھا، ‘آج میں کیا مختلف کروں؟۔

ان کا کہنا تھا کہ شاہد آفریدی نے مجھے بہت اچھا مشورہ دیا اور کہا کہ ‘کچھ ایسا کرو کہ پورا اسٹیڈیم صرف شاہینوں کو دیکھے’ اور بولنگ اور فیلڈنگ میں اپنا 100 فیصد حصہ دو،میں نے ابھی ایسا کیا اور ہمیں نتائج ملے ۔

یاد رہے کہ پاکستان کرکٹ کے لیے سب سے مشہور دنوں میں سے ایک 24 اکتوبر 2021 کو آیا جب پاکستان نے آئی سی سی  ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تاریخ میں پہلی بار بھارت کو 10 وکٹوں سے شکست دی۔

یہ بھی پڑھیں: یاسر عرفات کو آئی پی ایل کھیلنے کی پیشکش

 جس میں شاہین شاہ آفریدی نے عمدہ باؤلنگ کراتے ہوئے ویرات کوہلی کی وکٹ حاصل کی اور بھارت  کو 151 رنز تک محدود کرنے میں مدد دی۔

شاہین آفریدی  نے اپنے چار اوورز میں 31 رنز دے کر 3 کے متاثر کن اعداد و شمار کے ساتھ مکمل کیا۔

 ان کے اسپیل نے  بھارت کو ویسا ہی نقصان پہنچایا جیسا کہ محمد عامر نے آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی 2017 کے فائنل میں اسی اپوزیشن کے خلاف کیا تھا جہاں انہوں نے اپنے ٹاپ 3 کو پویلین واپس بھیج دیا تھا۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں