عمران خان ملک میں خانہ جنگی چاہتے ہیں، وزیراعظم شہباز شریف

پیٹرول کی قیمت میں اضافہ دل پر پتھر رکھ کر کیا، وزیراعظم

لاہور: وزیراعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ سابق وزیراعظم اور پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان ملک میں خانہ جنگی کی آگ بھڑکانا چاہتے ہیں لیکن پاکستانی عوام انہیں ایسا نہیں کرنے دیں گے اور انہیں گریبان سے پکڑیں گے۔

لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ان کا مزید کہنا تھا کہ ملک میں تباہی لانے والے عمران خان نیازی کو قوم معاف نہیں کرے گی۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کے نئے پاکستان کے بیانیے نے پاکستانی معاشرے کو تباہ کر دیا ہے اور ہر کوئی ان کے نازیبا الفاظ پر شرمندہ ہے۔

نئے پاکستان کے بلند بانگ دعوے کرنے والوں نے پرانا پاکستان بھی تباہ کر دیا ہے۔ عمران نیازی نے اپنے ساڑھے 3 سالہ دور میں عوام کے لیے کچھ نہیں کیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ عمران نیازی ترقیاتی منصوبوں پر توجہ دینے کی بجائے اپنے سیاسی مخالفین کو جیلوں میں بھیجنے میں مصروف رہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ 10 ملین گھر بنانے اور 50 لاکھ نوکریاں پیدا کرنے کے جھوٹے وعدے کیے گئے۔

شہباز شریف نے کہا کہ پاکستان کی بنیاد قائداعظم اور لاکھوں لوگوں نے رکھی جنہوں نے 1947 میں بھارت سے ہجرت کی، پاکستان رہے گا اور ترقی کرے گا۔ انشاء اللہ جمہوریت قائم رہے گی اور ملک ترقی کرے گا۔

وزیراعظم شہباز شریف نے اعلان کیا کہ لاہور کے کڈنی اینڈ لیور ٹرانسپلانٹ انسٹی ٹیوٹ کے لیے فیصلے کیے گئے ہیں کیونکہ غلط پالیسیوں کے باعث ہسپتال کو بڑے پیمانے پر نقصان پہنچا۔ ہسپتال کے بورڈ آف گورنرز کو بحال کر دیا گیا ہے اور 50 فیصد مریضوں کو مفت طبی سہولیات حاصل ہوں گی۔

عمران خان کا 25 مئی کو اسلام آباد کی جانب لانگ مارچ کا اعلان

وزیراعظم نے اعلان کیا کہ ڈاکٹر سعید اختر لاہور میں پاکستان کڈنی اینڈ لیور انسٹی ٹیوٹ (PKLI) کے سربراہ کے طور پر واپس آگئے ہیں اور بورڈ کے چیئرمین کے طور پر کام کریں گے۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں