بھارت کو دشمن ملک کیوں کہا؟ دانش کنیریا کی آفریدی پر تنقید

بھارت کو دشمن ملک کیوں کہا؟ دانش کنیریا کی آفریدی پر تنقید

کراچی: پاکستان کے سابق لیگ اسپنر دانش کنیریا نے ایک بار پھر اسٹار آل راؤنڈر شاہد آفریدی کو بھارت کو ’دشمن ملک‘ کہنے پر تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے دشمن وہ ہیں جو مذہب کے نام پر لوگوں کو اکساتے ہیں۔

یہ بیان سابق کرکٹر شاہد آفریدی کے بھارت مخالف بیان کے جواب میں سامنے آیا ہے۔ آفریدی نے کنیریا کے ان الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے ہندو ہونے کی وجہ سے ان کے ساتھ بدسلوکی کی اور کہا کہ کنیریا ہمارے دشمن ملک کو انٹرویو دے رہے ہیں جو مذہبی جذبات کو بھڑکا سکتے ہیں۔

کنیریا نے ٹویٹر پر کہا: ”ہندوستان ہمارا دشمن نہیں ہے۔ ہمارے دشمن وہ ہیں جو مذہب کے نام پر لوگوں کو اکساتے ہیں۔ انہوں نے آفریدی کو بھی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اگر وہ بھارت کو دشمن کے طور پر دیکھتے ہیں تو کسی بھارتی چینل کو انٹرویو نہ دیں۔

کنیریا نے ٹوئٹر پر لکھا کہ ’اگر آفریدی بھارت کو اپنا دشمن سمجھتے ہیں تو پھر کبھی کسی بھارتی میڈیا چینل پر نہ جائیں۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ جب میں نے جبری تبدیلی مذہب کے خلاف آواز اٹھائی تو مجھے دھمکی دی گئی کہ میرا کیریئر تباہ کر دیا جائے گا۔

پاکستان کے سابق کپتان نے حال ہی میں کنیریا کے الزامات پر خاموشی توڑتے ہوئے کہا کہ وہ خود اس وقت مذہب کو پوری طرح سمجھنے کی کوشش کر رہے ہیں جس کا سابق کھلاڑی ذکر کر رہے ہیں۔

شاہد آفریدی نے کہا کہ کنیریا ان کے لیے ایک بھائی کی طرح تھے اور انہوں نے ہمیشہ ان کا ساتھ دیا۔ ”اب وہ مجھ پر الزامات کیوں لگا رہا ہے؟

انہوں نے کہا کہ کنیریا نے انگلینڈ میں اسپاٹ فکسنگ کی اور وہاں سزا ہوئی۔ سابق لیگ اسپنر کنیریا سپاٹ فکسنگ کیس میں ملوث ہونے پر پابندی کا سامنا کر رہے ہیں۔

تبصرے: 0

آپ کا ای میل پتہ شائع نہیں کیا جائے گا۔ مطلوبہ فیلڈز * کے ساتھ نشان زد ہیں