آرمی چیف عاصم منیر نے شمالی وزیرستان میں جوانوں کے ساتھ عید منائی

موسم

قیمتیں

ٹرانسپورٹ

ONLINE

گوگل نیوز پر ہمیں فالو کریں

چیف آف آرمی اسٹاف جنرل سید عاصم منیر نے عید الفطر کے موقع پر خیبرپختونخوا میں جنوبی وزیرستان کے علاقے میران شاہ اور اسپن وام کا دورہ کیا اور فوجی جوانوں کے ساتھ عید منائی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق عید کی نماز میں آرمی چیف نے پاکستان میں پائیدار استحکام اور خوشحالی کے لیے دعا کی۔انہوں نے قوم کے لیے ان کے غیر متزلزل لگن اور خدمات کو سراہتے ہوئے فوجیوں کو عید الفطر کی دلی مبارکباد پیش کی۔

نماز عید کے بعد جنرل عاصم منیر کو آپریشنل تیاریوں اور موجودہ سیکورٹی کے منظر نامے پر جامع بریفنگ دی گئی جس میں پاک افغان سرحد پر سرحدی حفاظتی اقدامات پر خصوصی توجہ دی گئی۔

امن اور استحکام کو فروغ دینے میں تشکیل کی یادگار کوششوں کا اعتراف کرتے ہوئے آرمی چیف نے کامیابیوں کو شہداء کی قربانیوں سے منسوب کیا، خاص طور پر نئے ضم شدہ اضلاع اور پورے خیبر پختونخوا میں سماجی و اقتصادی ترقی کے لیے سازگار ماحول فراہم کیلئے پاک فوج کے جوانوں کی خدمات کو سراہا۔

ترقی پر دہشت گردی کے منفی اثرات پر زور دیتے ہوئے جنرل عاصم منیر نے محنت سے قائم کئے گئے امن کی حفاظت کے لیے اجتماعی ضرورت پر زور دیا۔

انہوں نے تمام اسٹیک ہولڈرز بالخصوص مقامی آبادی پر زور دیا کہ وہ خطے کو غیر مستحکم کرنے کی کوشش کرنے والے مخالف عناصر کے خلاف چوکس رہیں۔

Related Posts